Norges Beste Medieselger 2024 | Mediaforum

Norges Beste Medieselger 2024

Nå kan du nominere kandidater til Norges Beste Medieselger 2024.
Bruk skjemaet under. 

Prisen Årets Medieselger skal løfte frem de medieselgerne som virkelig gjør en forskjell i arbeidet med mediebyråer og annonsører.

Fjorårets vinner ble Martin Wenstad Janssen (Snapchat). Les juryens begrunnelse her.

2022-vinner Joachim Bro fra Schibsted (t.h.), delte ut prisen til Norges Beste Medieselger 2023.

HVA SKAL TIL FOR Å BLI ÅRETS BESTE MEDIESELGER

Vi ønsker å løfte frem de medieselgerne som virkelig gjør en forskjell i arbeidet med mediebyråene og annonsørene.
Dersom vi ser på tvers av alle kanaler og medier – hvem fortjener tittelen Norges Beste Medieselger?

Dette er en årlig pris med åpen nominasjon, hvor alle nominasjoner blir vurdert av en jury bestående av én representant fra hvert av mediebyråene.

Prisen Norges Beste Medieselger skal henge høyt og bør tildeles den kandidat som tydelig skiller seg ut når det kommer til faglig kompetanse, evne til å sette seg inn i kundens marked, finne løsninger som skaper verdi, og evner å styre salgsprosessen fra idè til gjennomføring, rapportering og evaluering.

For å få et totalinntrykk av kandidaten vil vi gjerne ha utdypet følgende to punkter (maks 200 ord totalt):
– Beskrivelse av kandidaten og argumenter for hvorfor vedkommende bør bli kåret til Norges Beste Medieselger.
– Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå.

Nominering

Alle kan nominere kandidater, det er kun juryen som får vite hvem som har nominert de ulike kandidatene, og all informasjon behandles konfidensielt.

Siste frist for å nominere er mandag 7. oktober!

Har du spørsmål, eller får du ikke lastet opp skjemaet? Send oss en mail. Adressen er post@mediaforum.no.

 

Årets jury består av:

Christina Sørensen, Wavemaker
Margrete Hals Mo, iProspect
Lisa Skram, Carat
Andreas Gaarder, OMD
Linn Frestad, PHD
Britt Ingunn Lyngstad-Gaiser, EssenceMediacom
Lene Vogt Aabel, Mindshare
Andre Davidsen, Publicis
Bettina Laborg, Dentsu
Kåre Hauge, Initiative
Josefin Styve, UM

NOMINERE DIN KANDIDAT NÅ:

    Disse 2 punktene vil vi gjerne ha utdypet for å få et totalinntrykk av kandidaten (maks 200 ord totalt)

    1. Beskrivelse av kandidaten og argumenter hvorfor vedkommende bør bli kåret til Norges Beste Medieselger.
    2. Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå.

    Fyll inn begrunnelsen din her…
    av 200 ord igjen

    Takk til våre sponsorer

    Takk til våre sponsorer!