Annonsørprisen 2021

Hensikten med prisen er å hedre en annonsør, som har bidratt til at mediefaget videreutvikles.
Det kan være seg gjennom å være inviterende, inkluderende, nytenkende, modig og/eller fremtidsrettet.

Annonsørprisen er en pris som går til en annonsør som det seneste året har vist en betydelig omsetnings-/andelsvekst i sitt marked basert på god kunnskap om sitt eget marked, samfunnets generelle utvikling og sin egen merkevares kortsiktige/langsiktige muligheter. Det er også viktig at annonsøren har skapt en tilhørende fremoverlent og relevant markedsstrategi for å øke sin konkurransekraft

En eller flere av nedenstående kriteriene skal oppfylles:

  • Profesjonalitet
  • Innovativ utnyttelse
  • Kunnskapsområder

Årets jury består av

Pelle Stensson, Dentsu – juryleder

Marie-Louise Alvær, PHD

Chris Tallerås Steen, Aller media

Britt Skjeppestad, MediaCom

Christian Haneborg, Schibsted

Christian Thu, Amedia

Masha Scekic, PDH og Mediaforum

 

Prisen deles ut på Mediekonferansen 4. november

    Disse 5 punktene vil være relevante i vurderingen av kandidaten. (maks 200 ord totalt)

    1) Utvikling i omsetning / markedsandeler (kr og %).
    2) Tilpasning til «Den nye normalen» - hva har konseptet gjort for grep for å vinne terreng i et samfunn i endringer (endringer/justeringer i selve merkevaren/produktet).
    3) Hva er unikt med markedsstrategien.
    4) Hvilke enkeltelementer har skapt den største «buzzen»
    5) Hvorfor skal «kunde x» vinne Annonsørprisen – kort selgende argumentasjon.


    words. Please limit to 200 words or less Without Space.
    av 200 ord igjen

    Contact

    Personvernerklæring

    Ved å bruke mediaforum.no samtykker du til at vi plasserer informasjonskapsler/cookies i din nettleser. Denne informasjonen bruker vi til statistikk og analyse, mer informasjon om dette i vår personvernerklæring.

    Følg oss

    Abonner på vårt nyhetsbrev for å holde deg oppdatert eller følg oss i sosiale medier.

    Contact