Formålet er å hylle de beste mediejobbene som er gjort i året som har gått.
De beste jobbene skal ikke bare hylles, de skal også bidra til læring og inspirasjon.
Kort oppsummert kan vi si at mediestrategi handler om den beste strategien, mediekreativitet handler om gode og innovative medieideer, mediekampanje handler om best bruk av mediemixen på tvers av kanalene og den nye kategorien Medieeffekt skal dokumentere effekten av investeringer

Medieprisen 2022

Medieprisen består totalt av fire kategorier:

  • Mediestrategi – Denne kategorien er åpen for alle
  • Mediekreativitet – Denne kategorien er åpen for alle
  • Mediekampanje – Denne kategorien er kun åpen for medier
  • Medieeffekt – Denne kategorien er kun åpen for medier

 

Konkurranseguide – last ned pdf

Konkurranseguide MEDIEPRISEN 2022

 

PRIS

Påmelding av arbeid for Mediaforums medlemmer: kr. 4.000,-

Påmelding av arbeid for andre (ikke-medlemmer): kr. 4.000,-

 

Viktige datoer å notere seg:

  • Innleveringsfrist caser: 29. august
  • Hjemmejuryering: 1.sept.- 14.sept.
  • Tilbakemelding til caseinnsendelser (shortlist offentliggjøres): 21. september
  • Presentasjon for juryen:
    Mandag 26. september (Mediaeffekt)
    Tirsdag 27. september (Mediekreativitet)
    Onsdag 28. september (Mediekampanje)
    Torsdag 29. september (Mediestrategi)
    Kommer tilbake til hvilken dag de ulike kategoriene skal presenteres.
  • Finalistene offentliggjøres 10. oktober
  • Prisene deles ut på Mediekonferansen torsdag 27. oktober

Medieprisen består totalt av fire kategorier:

  • Mediestrategi – Denne kategorien er åpen for alle
  • Mediekreativitet – Denne kategorien er åpen for alle
  • Mediekampanje – Denne kategorien er kun åpen for medier
  • Mediekanal – Denne kategorien er kun åpen for medier

Medieprisjuryen 2022

FV:

  • Masha Scekic fra PHD, styreleder
  • Lena Sarset fra OMD, juryleder for Mediekampanje
  • Kine Kristin Wølneberg fra Red Dentsu X, prisansvarlig
  • Sten Bråthen fra MediaCom, juryleder for Medieeffekt
  • Liv Gülin Berg fra Carat, juryleder for Mediestrategi
  • Torstein Rafgård fra OMD, jurygeneral
  • Håvar Sesseng fra Publicis Kitchen juryleder for Mediekreativitet

KONTAKTINFORMASJON

Spørsmål knyttet til Medieprisen, konkurransen og prisutdeling rettes til:

Prisansvarlig Kine Wølneberg kine.wolneberg@redmedia.no

Tlf: 906 32 554

Contact

Personvernerklæring

Ved å bruke mediaforum.no samtykker du til at vi plasserer informasjonskapsler/cookies i din nettleser. Denne informasjonen bruker vi til statistikk og analyse, mer informasjon om dette i vår personvernerklæring.

Følg oss

Abonner på vårt nyhetsbrev for å holde deg oppdatert eller følg oss i sosiale medier.

Contact