Snart kåres Norges Beste Medieselger. Hvem fortjener tittelen i 2023?

I fjor var det Schibsteds Joachim Bro som ble kåret til Norges beste selger! Hvem tar over tronen i år?

Les juryens begrunnelse fra fjorårets kåring her.

HVA SKAL TIL FOR Å BLI ÅRETS BESTE MEDIESELGER

Vi ønsker å løfte frem de medieselgerne som virkelig gjør en forskjell i arbeidet med mediebyråene og annonsørene.
Dersom vi ser på tvers av alle kanaler og medier – hvem fortjener tittelen Norges Beste Medieselger?

Dette er en årlig pris med åpen nominasjon, hvor alle nominasjoner blir vurdert av en jury bestående av én representant fra hvert av mediebyråene.

Prisen Norges Beste Medieselger skal henge høyt og bør tildeles den kandidat som tydelig skiller seg ut når det kommer til faglig kompetanse, evne til å sette seg inn i kundens marked, finne løsninger som skaper verdi, og evner å styre salgsprosessen fra idè til gjennomføring, rapportering og evaluering.

For å få et totalinntrykk av kandidaten vil vi gjerne ha utdypet følgende to punkter (maks 200 ord totalt):
– Beskrivelse av kandidaten og argumenter for hvorfor vedkommende bør bli kåret til Norges Beste Medieselger.
– Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå.

Juryen

Mona Langeland (Carat)
Sophie Parker (Dentsu X)
Margrete Mo (iProspect)
Nazarena Carlsen (PHD)
Madicken Tollefsen (OMD)
Andre Davidsen (Starcom)
Britt Ingunn Lyngstad-Gaiser (EssenceMediacom)
Maren Augestad (Wavemaker)
Lene Vogt Aabel (Mindshare)

Nominering

Alle kan nominere kandidater, det er kun juryen som får vite hvem som har nominert de ulike kandidatene, og all informasjon behandles konfidensielt.

Siste frist for å nominere er torsdag 12. oktober!

DU KAN NOMINERE DIN KANDIDAT GJENNOM HELE ÅRET:

    Disse 2 punktene vil vi gjerne ha utdypet for å få et totalinntrykk av kandidaten (maks 200 ord totalt)

    1. Beskrivelse av kandidaten og argumenter hvorfor vedkommende bør bli kåret til Norges Beste Medieselger.
    2. Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå.

    Fyll inn begrunnelsen din her…
    av 200 ord igjen