Best in Show | Mediaforum

BEST IN SHOW

Nyhet: I år kårer Mediaforum Best in Show!

Annonsørprisen er historie, fra og med 2024 skal vi i stedet kåre Best in Show.

Kriterier

Årets «Best in Show» går til den annonsøren som etter juryens mening har utmerket seg på en svært positiv måte gjennom bidragene til årets utgave av Medieprisen. Annonsøren har gjennom innsendelse av et eller flere cases synliggjort en særdeles høy kvalitet i arbeidet som er utført. Nivået på de/det innsendte casene er så høyt at det fremstår som et lærebokeksempel innen faget og vil være til stor inspirasjon for bransjen. Arbeidene har utmerket seg på et eller flere områder, som strategisk finesse, imponerende innsiktsarbeid, inspirerende kreative løsninger, skreddersydd bruk av media og/eller godt dokumenterte og svært solide resultater.

Juryen

Denne prisen bedømmes av en jury og styret til Mediaforum. Jurymedlemmer i 2024 er:

Christoffer Nergård (WAL)
Kjersti Nesbakk (EssenceMediacom)
Eivind Dyken (Dentsu)
Tale Gjøvik (Starcom)
Carl-Adam Sjölander (OMD)
Aina Myhren (UM)

Juryen ledes av Mediaforums styremedlem Lars Hvinden (Aller).