Norges Beste Medieselger 2021 | Mediaforum
Norges Beste Medieselger 2021

Norges Beste Medieselger 2021

Martine Westvik ble NORGES BESTE MEDIESELGER 2021

Utdelt fant sted under Mediekonferansen 4. november 2021 på Gamle Museet

Juryens begrunnelse:

Årets vinner har en brennende lidenskap for bransjen og mediefaget. Personen baserer sine anbefalinger på relevant innsikt, og strekker seg langt for å imøtekomme kundenes behov. Vedkommende beskrives som en sparringspartner som er særlig god i skjæringspunktet mellom byrå og annonsør. Vedkommende har en dyptgående forståelse for mediemiksen og har tatt en stor ambassadørrolle for sin mediekanal.

 

Norges Beste Medieselger 2021 er: Martine Westvik fra Clear Channel

Juryen i år har bestått av:

Martin Wenstad Janssen (Cavai) juryleder, Janine Lauritzen Roth (RED Media), Stein Knestang (OMD), Elise Sandbu (UM), Kjetil Branæs (Carat), Hanne Brauten (Wavemaker), Martine Nerland (Mindshare), Cecilie Skjøren (Mediacom), Andre Skoog (PHD), Gard Leren-Lindström (iProspect), Andre Davidsen (Starcom), Kjetil Joa (Re:Media), Siv Lægreid (Zenith), Hanne Gilje Sekse (Try Opt) og Nina Gade Tenvik (Kampanje)

Tidligere vinnere av Norges Beste Medieselger:

2020 – Per Christian Strand Teslo, Snapchat

2019 – Martin Wenstad Janssen, Aller Media

2018 – Ellen Cabrinetti Meum, Schibsted

Mediaforum kårer Norges Beste Medieselger i samarbeid med Mediebyråforeningen og Kampanje.

Vi ønsker å løfte frem de medieselgerne som virkelig gjør en forskjell i arbeidet med mediebyråene og annonsørene. Dersom vi ser på tvers av alle kanaler og medier – hvem fortjener tittelen Norges Beste Medieselger?

Dette er en årlig pris med åpen nominasjon, hvor alle nominasjoner blir vurdert av en jury bestående av èn representant fra hvert av mediebyråene, som til slutt kårer en verdig vinner som får tittelen Norges Beste Medieselger.

Prisen Norges beste Medieselger skal henge høyt og tildeles en kandidat som tydelig skiller seg ut hva gjelder faglig kompetanse, evne til å sette seg inn i kundenes marked, finne løsninger som skaper verdi og evner å styre salgsprosessen fra ide til rapportering.

Alle kan nominere kandidater, det er kun juryen som får vite hvem som har nominert de ulike kandidatene, og all informasjon behandles konfidensielt av juryen.

For å få et totalinntrykk av kandidaten vil vi gjerne ha utdypet følgende to punkter (maks 200 ord totalt):
– Beskrivelse av kandidaten og argumenter for hvorfor vedkommende bør bli kåret til Norges Beste Medieselger.
– Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå.

Du kan nominere din kandidat til NORGES BESTE MEDIESELGER gjennom hele året:

mediaforum