Norges Beste Medieselger 2021

Mediaforum kårer Norges Beste Medieselger i samarbeid med Mediebyråforeningen og Kampanje.

Vi ønsker å løfte frem de medieselgerne som virkelig gjør en forskjell i arbeidet med mediebyråene og annonsørene. Dersom vi ser på tvers av alle kanaler og medier – hvem fortjener tittelen Norges Beste Medieselger?

Dette er en årlig pris med åpen nominasjon, hvor alle nominasjoner blir vurdert av en jury bestående av èn representant fra hvert av mediebyråene, som til slutt kårer en verdig vinner som får tittelen Norges Beste Medieselger.

Prisen Norges beste Medieselger skal henge høyt og tildeles en kandidat som tydelig skiller seg ut hva gjelder faglig kompetanse, evne til å sette seg inn i kundenes marked, finne løsninger som skaper verdi og evner å styre salgsprosessen fra ide til rapportering.

Alle kan nominere kandidater, det er kun juryen som får vite hvem som har nominert de ulike kandidatene, og all informasjon behandles konfidensielt av juryen.

For å få et totalinntrykk av kandidaten vil vi gjerne ha utdypet følgende to punkter (maks 200 ord totalt):
– Beskrivelse av kandidaten og argumenter for hvorfor vedkommende bør bli kåret til Norges Beste Medieselger.
– Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå.

Tidligere vinnere av Norges Beste Medieselger:

2020 – Per Christian Strand Teslo, Snapchat

2019 – Martin Wenstad Janssen, Aller Media

2018 – Ellen Cabrinetti Meum, Schibsted

Juryen i år består av:

Martin Wenstad Janssen (Cavai) juryleder, Janine Lauritzen Roth (RED Media), Stein Knestang (OMD), Elise Sandbu (UM), Kjetil Branæs (Carat), Hanne Brauten (Wavemaker), Martine Nerland (Mindshare), Cecilie Skjøren (Mediacom), Andre Skoog (PHD), Gard Leren-Lindström (iProspect), Andre Davidsen (Starcom), Kjetil Joa (Re:Media), Siv Lægreid (Zenith), Hanne Gilje Sekse (Try Opt) og Nina Gade Tenvik (Kampanje).

NOMINER DIN KANDIDAT TIL NORGES BESTE MEDIESELGER

Prisen deles ut på Mediekonferansen 4. november
Frist for å nominere din kandidat er mandag 18. oktober.

    Disse 2 punktene vil vi gjerne ha utdypet for å få et totalinntrykk av kandidaten (maks 200 ord totalt)

    1) Beskrivelse av kandidaten og argumenter hvorfor vedkommende bør bli kåret til Norges Beste Medieselger.
    2) Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå.


    words. Please limit to 200 words or less Without Space.
    av 200 ord igjen

    Contact

    Personvernerklæring

    Ved å bruke mediaforum.no samtykker du til at vi plasserer informasjonskapsler/cookies i din nettleser. Denne informasjonen bruker vi til statistikk og analyse, mer informasjon om dette i vår personvernerklæring.

    Følg oss

    Abonner på vårt nyhetsbrev for å holde deg oppdatert eller følg oss i sosiale medier.

    Contact