Medieprisen 2021

Formålet er å hylle de beste mediejobbene som er gjort i året som har gått. De beste jobbene skal ikke bare hylles, de skal også bidra til læring og inspirasjon.
Kort oppsummert kan vi si at mediestrategi handler om den beste strategien, mediekreativitet handler om gode og innovative medieideer og mediekanal handler om best bruk av enkeltstående kanaler.

Medieprisen består totalt av fire kategorier:

  • Mediestrategi – Denne kategorien er åpen for alle
  • Mediekreativitet – Denne kategorien er åpen for alle
  • Mediekampanje – Denne kategorien er kun åpen for medier
  • Mediekanal – Denne kategorien er kun åpen for medier

Mediepris juryen har består av:

Sten Bråthen, Strategidirektør i Mediacom. jurygeneral for Medieprisen

Sverre Vinje, Kundedirektør i Carat. juryleder for Mediestrategi

Lena Sarset, Chief Client Officer, RED Dentsu X. juryleder for Mediekreativitet

Jo-Øystein Slinde, Markedsdirektør i JCDecaux. juryleder for Mediekanal

Håvard Sesseng, Business Director i Starcom. Juryleder for Mediekampanje

Kine Kristin Wølneberg, Head of Broadcast i Red Dentsu X er prisansvarlig.

Prisen deles ut på Mediekonferansen 4. november

KONTAKTINFORMASJON

Spørsmål knyttet til Medieprisen, konkurransen og prisutdeling rettes til:

Prisansvarlig Kine Wølneberg kine.wolneberg@redmedia.no

Tlf: 906 32 554

Contact

Personvernerklæring

Ved å bruke mediaforum.no samtykker du til at vi plasserer informasjonskapsler/cookies i din nettleser. Denne informasjonen bruker vi til statistikk og analyse, mer informasjon om dette i vår personvernerklæring.

Følg oss

Abonner på vårt nyhetsbrev for å holde deg oppdatert eller følg oss i sosiale medier.

Contact