Medieprisen 2024 | Mediaforum

MEDIEPRISEN 2024

Det nærmer seg den tiden av året der noen av bransjens gjeveste priser skal deles ut, og årets vinnere kåres.

Sitter du kanskje på et vinnerecase? Her finner du all informasjon om Medieprisen 2024; Kategorier, kriterier og hvordan du sender inn dine caser.

Slik sender du inn case til Medieprisen

Caseregistreringen til Medieprisen 2024 har åpnet, og du kan registrere dine caser her.

Sitter du på ett eller flere vinnercase? Husk å sende det inn. Fristen er mandag 26. august 2024 kl. 23.59.

Her finner du konkurranseguiden for de fire kategoriene. Vi anbefaler at du leser denne godt før innlevering.

Årets Mediepriser blir delt ut torsdag 24. oktober 2024 i Marmorsalen på Sentralen. Hold av datoen – vi sees!

Pris: 4500 kr pr case.

Medieprisen består av fire kategorier:

  • Mediestrategi – Denne kategorien er åpen for alle
  • Mediekreativitet – Denne kategorien er åpen for alle
  • Medieeffekt – Denne kategorien er åpen for alle
  • Mediekampanje – Denne kategorien er kun åpen for medier.

Nyttige linker:

Last ned konkurranseguiden for Medieprisen 2024 her

Kategorier 2024

Juryen 2024

Registrer case her (frist 26. august!)

Vinnere av Medieprisen 2023

Får du ikke logget inn når du skal levere caset ditt?

Fortvil ikke! Send oss caset ditt som PDF-fil sammen med fakturaadresse på e-post, og så tar vi kontakt med deg. Merk e-posten med kategori for innsendelse.

post@mediaforum.no

Dette er årets juryledere

  • Jorun Thue fra COOP, ansvarlig for Medieprisene
  • Torstein Rafgård (OMD), jurygeneral
  • Thomas Faye Willoch (Transact Norway), juryleder for Medieeffekt
  • Lena Sarset (OMD), juryleder for Mediekampanje
  • Håvar Sesseng (Publicis Kitchen), juryleder for Mediekreativitet
  • Liv Gülin Berg (Carat), juryleder for Mediestrategi
Medieprisens juryledere 2024

Hvorfor skrive case til Medieprisen?

Formålet med Medieprisen er å hylle de beste mediejobbene som er gjort i året som har gått.De beste jobbene skal ikke bare hylles, de skal også bidra til læring og inspirasjon.

Kort oppsummert kan vi si at mediestrategi handler om den beste strategien, mediekreativitet handler om gode og innovative medieideer, mediekampanje handler om best bruk av mediemixen på tvers av kanalene og medieeffekt skal dokumentere effekten av investeringer.

Kontaktinformasjon

Spørsmål knyttet til Medieprisen, konkurransen og prisutdeling rettes til:

Prisansvarlig Jorun Thue jorun.thue@coop.no, 952 29 787

Har du spørsmål om selve caseregistreringen? Send en epost til post@mediaforum.no

Takk til våre sponsorer

Takk til våre sponsorer!
Logo Medieprisen