Informasjon til jurymedlemmer til Medieprisen 2024
Medieprisen er bransjens lengstlevende case-konkurranse, med høy status og faglig tyngde. Deltakere i Medieprisens jury får være med i spennende og gode faglige diskusjoner sammen med et knippe av bransjens klokeste og mest engasjerte hoder.
Søknadsfristen til årets jury utløp torsdag 30. mai. Jurylederene vil nå gå gjennom alle søkere. Uttaket offentliggjøres i uke 25.
Tusen takk til alle som har søkt!
Dette er kategoriene til årets Mediepriser:
- Mediaeffekt
- Mediekreativitet
- Mediekampanje
- Mediestrategi
Dersom du kommer med i juryen, må du holde av disse datoene:
- Fredag 13. september (shortlistmøte)
- Mandag 23. september (Mediekreativitet)
- Tirsdag 24. september (Mediekampanje)
- Onsdag 25. september (Mediestrategi)
- Torsdag 26. september (Mediaeffekt)
- Hjemmejuryering vil foregå i perioden 2. til 12. september
Her er jurylederne for Medieprisen 2024
Fra venstre: Thomas Faye Willoch (Mediaeffekt), Lena Sarset (Mediekampanje), Håvar Sesseng (Mediekreativitet) og Liv Gülin Berg (Mediestrategi).