Mediekonferansen 2023
Dato: Torsdag 26. oktober
Sted: Clarion Hotel The Hub, Oslo
Andre Boller
I år blir det Andre Boller når Mediekonferanse går av stabelen torsdag 26. oktober på The Hub.
Bransjen vår går tøffere tider i møte, som følge av blant annet makroøkonomiske forhold. I Mediaforum er vi opptatt av å speile det bildet vi som bransje opererer i, og årets Mediekonferanse blir derfor gjennomført i en noe nedskalert form.
På tross av tøffe tider, gjøres det ekstremt mye godt arbeid, og dette skal selvfølgelig hedres!
Mediaforum inviterer til festmiddag og prisutdeling av Medieprisen 2023!
Sammen skal vi hylle gode cases, bli inspirert, og løfte frem de som virkelig har vist godt mediehåndtverk det siste året.
Historier fra Undergrunnen
I tillegg til festmiddag og underholdning, vil kvelden inkludere et par, svært spennende faglige innslag!
Årets konferansier er ingen ringere enn Hasse Hope!
Praktisk info
Sted: Clarion Hotel The Hub Oslo, Biskop Gunnerusgt. 3
Tid: 17.30
Antrekk: pent
Innsjekk, registrering og velkomstdrink fra kl. 17.30. Vi setter oss til bords kl. 18.30. Fagprogram, prisutdeling og festmiddag starter presis kl. 18.45. Vi oppfordrer til oppmøte i god tid.
Det blir servert 3-retters festmiddag m/ vinservering. Under middagen blir det utdeling av Mediepriser, Norges Beste Medieselger, Annonsørprisen og Hedersprisen.
Vi gleder oss til å se deg, og feire alle gode caser og vinnere!
Speakers
Martin Ringqvist, Executive Creative Director i Oatly.
Martin har en imponerende CV bak seg, som inkluderer 21 år(!!) som tekstforfatter og seniorpartner i reklamebyrået Forsman & Bodenfors. Der hentet han hjem over 200 store internasjonale priser, inkludert to Grand Prix på Cannes Lions for Volvo Trucks (aka The Epic Split).
Nå sitter han i Oatlys markedsavdeling, også kjent som The Oatly Department of Mind Control.
På Mediekonferansen skal Martin snakke om anti-marketing – noe enhver i vår bransje bør få med seg!
Danby Choi, grunnlegger og sjefredaktør i Subjekt
Danby Choi er en kjent og tydelig stemme innen medier, kunst og kultur.
I 2013 grunnla han Subjekt i 2013 og utgiverselskapet Subjekt AS i 2017. Choi er utdannet journalist, har tidligere vært kunstanmelder i Aftenposten, spaltist i Dagbladet, nettredaktør i blant annet NRK P3 og Natt og dag, jobbet som kommunikasjonsansvarlig i Oslo World Music Festival, grafisk designer for Hovefestivalen, pressemedarbeider i Bylarm, med mer. Choi er styremedlem i Oslo redaktørforening, og har blitt nominert til flere høythengende priser; nominert av Oslo redaktørforening til Årets nyskaper 2020, nominert av Kapmanje i Årets medienavn 2021 og Årets meningsbærer 2022.
Nå i 2023 er han aktuell med boken «Kanseller meg hvis du kan» gitt ut på Aschehoug forlag. På Mediekonferanse 26. oktober tar han et oppgjør med woke. Vi gleder oss til å høre Danby Chois perspektiver på dette!
Prisdryss
Vinnerne av årets Mediepriser skal få skinne!
Annonsørprisen skal deles ut!
Årets Medieselger skal kåres!
Og sist men ikke minst, skal den gjeve Hedersprisen deles ut🤩
Faggruppen består av:
- Marianne Solheim, Markedsansvarlig for forsikring i Storebrand
- Jannicke Josefsson-Ruud, Leder for konsept i Maverix Media
- Lars Hvinden, Head of Agency & Programmatic Development i Schibsted
- Janicke Holst Eckbo, Chief Marketing Officer i Cavai, leder av faggruppen
- Masha Scekic, Client Director i PHD og styreleder i Mediaforum
- Thomas Faye Willoch, Managing Director, Resolution
- Martine Flatlie, CMO og medeier i Maja.no