Best in Show 2025 | Mediaforum

BEST IN SHOW

«Best in Show» ble etablert i 2024 som en videreføring av Annonsørprisen. Prisen løfter frem den annonsøren som har markert seg sterkest på tvers av alle kategorier.

Kriterier
«Best in Show» tildeles den annonsøren juryen mener har utmerket seg på en særegen og positiv måte i Medieprisen 2025. Gjennom ett eller flere innsendte cases skal annonsøren ha vist en uvanlig høy kvalitet i sitt arbeid, så overbevisende at det fremstår som et lærebokeksempel i faget og være til stor inspirasjon for bransjen.

Arbeidene har utmerket seg på et eller flere områder:
• strategisk presisjon
• dyptgående og imponerende innsiktsarbeid
• originale og inspirerende kreative løsninger
• treffsikker og skreddersydd bruk av medier
• veldokumenterte resultater med tydelig effekt

Fjorårets vinner var Storebrand. Juryens vurdering baserte seg på helhetlig kvalitet, kreativitet og resultater i caset.

Juryen
Denne prisen bedømmes av en jury og styret til Mediaforum. Jurymedlemmer i 2025 er:

Christoffer Nergård (WAL)
Kjersti Nesbakk (EssenceMediacom)
Eivind Dyken (Dentsu)
Tale Gjøvik (Starcom)
Carl-Adam Sjölander (OMD)
Aina Myhren (UM)
Ine Ottesen (Initative)

Juryen ledes av Mediaforums styremedlem Elise Sandbu (UM).

TAKK TIL VÅRE SPONSORER: