
Opptak fra webinaret 7. august
Hvordan skrive vinnercaset! Hva kjennetegner et godt case – og hva skal til for å vinne Medieprisen? Vi har samlet noen av bransjens beste til å dele erfaringer, konkrete eksempler og praktiske tips.
Webinarleder var Masha Scekic fra PHD og styreleder Mediaforum. Og på webinaret deltok følgende:
Gino Ismail og Lena Sarset – OMD Norway: Gir deg den praktiske oppskriften på hvordan du bygger opp et case som overbeviser juryen.
Atyp og Bufdir: «Neste Kapittel» En kampanje som flytter grenser for hvordan vi snakker om barns livssituasjon – med sterk innsikt, modig historiefortelling og tydelig effekt.
Aller Media, Mindshare og Helsedirektoratet: «Lys i Mørket» En regional kampanje for selvmordsforebygging i Nord-Norge som kombinerer lokal forankring med sterke budskap og målbare resultater.
Dentsu og Storebrand: «Skrekksenga» En installasjon med levende veggedyr (!) på Oslo Lufthavn, som bokstavelig talt krøp under huden på folk – og rett inn i caselisten.
——
Søknadsfrist for innsendelse av case er 25. august. Les mer om kategoriene her.