Vil du delta i gode faglige diskusjoner sammen med et knippe av bransjens klokeste og mest engasjerte hoder?
Da vil vi oppfordre deg til å søke til årets jury!
Medieprisen er bransjens lengstlevende case-konkurranse, med høy status og faglig tyngde. Nå søker Mediaforum etter jurymedlemmer til årets priser.
Du kan søke i kategoriene:
- Mediaeffekt
- Mediekreativitet
- Mediekampanje
- Mediestrategi
Les mer om de ulike kategoriene her
Slik søker du:
Send din søknad til post@mediaforum.no med en kort introduksjon om hvem du er, og hvorfor du vil sitte i årets jury. Merk søknaden din med den kategorien du ønsker å være jurymedlem for.
Søknadsfrist: 6. juni 2023
Søknadskriterier:
Vi ser etter både erfarne jurymedlemmer og deg som ikke har vært med før, men som kan kompensere for erfaring med høy faglig motivasjon og engasjement
En forutsetning for å søke, er at du som søker kan stille til presentasjon av shortlist case for juryen følgende datoer (datoene vil ikke kunne flyttes på):
- Fredag 22. september (shortlistmøte)
- Mandag 9. oktober (Mediestrategi)
- Tirsdag 10. oktober (Mediekreativitet)
- Onsdag 11. oktober (Mediekampanje)
- Torsdag 12. oktober (Mediaeffekt)
- Hjemmejuryering vil foregå i perioden 4. til 17. september
Hilsen jurylederne og styret i Mediaforum 😊
Bak fra venstre: Jurygeneral Torstein Rafgård (OMD), Sten Bråthen (EssenceMediacom), ansvarlig for Medieprisene Jorun Thue (COOP)
Foran fra venstre: Liv Gülin Berg (Carat), Lena Sarset OMD), Håvar Sesseng (Publicis)