Vil du delta i gode faglige diskusjoner sammen med et knippe av bransjens klokeste og mest engasjerte hoder?

Da vil vi oppfordre deg til å søke til årets jury!

Medieprisen er bransjens lengstlevende case-konkurranse, med høy status og faglig tyngde. Nå søker Mediaforum etter jurymedlemmer til årets priser.

 

Du kan søke i kategoriene:

  • Mediaeffekt
  • Mediekreativitet
  • Mediekampanje
  • Mediestrategi

Les mer om de ulike kategoriene her

 

Slik søker du:

Send din søknad til post@mediaforum.no med en kort introduksjon om hvem du er, og hvorfor du vil sitte i årets jury. Merk søknaden din med den kategorien du ønsker å være jurymedlem for.

Søknadsfrist: 6. juni 2023

 

Søknadskriterier:

Vi ser etter både erfarne jurymedlemmer og deg som ikke har vært med før, men som kan kompensere for erfaring med høy faglig motivasjon og engasjement

En forutsetning for å søke, er at du som søker kan stille til presentasjon av shortlist case for juryen følgende datoer (datoene vil ikke kunne flyttes på):

  • Fredag 22. september (shortlistmøte)
  • Mandag 9. oktober (Mediestrategi)
  • Tirsdag 10. oktober (Mediekreativitet)
  • Onsdag 11. oktober (Mediekampanje)
  • Torsdag 12. oktober (Mediaeffekt)
  • Hjemmejuryering vil foregå i perioden 4. til 17. september

 

Hilsen jurylederne og styret i Mediaforum 😊

Bak fra venstre: Jurygeneral Torstein Rafgård (OMD), Sten Bråthen (EssenceMediacom), ansvarlig for Medieprisene Jorun Thue (COOP)

Foran fra venstre: Liv Gülin Berg (Carat), Lena Sarset OMD), Håvar Sesseng (Publicis)

Contact

Personvernerklæring

Ved å bruke mediaforum.no samtykker du til at vi plasserer informasjonskapsler/cookies i din nettleser. Denne informasjonen bruker vi til statistikk og analyse, mer informasjon om dette i vår personvernerklæring.

Følg oss

Abonner på vårt nyhetsbrev for å holde deg oppdatert eller følg oss i sosiale medier.

Contact