februar 24, 2020 Beate Hansen

Mediekonferansen 2020

Mediaforum har valgt å avlyse Mediekonferansen 2020 som skulle ha funnet sted på Miklagard Hotell 16. – 17. Oktober.

«Vi har fulgt nøye med på retningslinjene fra myndighetene og har i det lengste håpet på å kunne samle bransjen til en etterlengtet faglig konferanse og prisutdeling, men det er ikke tiden for å arrangere Mediekonferansen i år. Selv om Norge er på vei til å åpnes og mulighetene for gjennomføring kanskje vil være til stede, vil vi heller møte medlemmene våre, bransjen og nye medlemmer med aktiviteter som er i tråd med tiden vi har bak oss og behov de har i tiden fremover. Vi vil komme tilbake på sensommeren med mer informasjon om hvordan vi vil møte høst-halvåret i 2020, og hvordan vi kan være aktuelle og skape verdi.» Anette Isachsen, daglig leder i Mediaforum.

Nyheten om at Mediekonferansen 2020 avlyses ble delt med pressen Tirsdag 9. juni:

Kampanje.com

Medier24.no

 

Men konkurransen om de høythengende Medieprisene opprettholdes! 

En viktig del av av Mediekonferansen er også prisutdelingen av Medieprisene. Denne viktige konkurransen opprettholdes, og juryene er klare til å dypdykke i alt det gode arbeidet som gjøres. Vi vil snart åpne for innsendelse av cases og du kan lese mer om Medieprisene her.

 

 

Faggruppen 2020

Ida Barth Thomassen, Adm. Dir. i E24, Faglig ansvarlig for Mediekonferansen 2020. Med seg i faggruppen har hun bl.a. en av fjorårets beste på foredragslisten – Rickard Lawson (Chief Marketing Officer i Strossle), fra annonsørsiden er vi så heldige å få med oss Cecilie Svegaarden Thune (Leder Brand Experience i SAS), hun har også fått med seg en kreativ kreatør fra TRY – Caroline Riis, og sist men ikke minst Vetle Gjevestad Agledahl som de siste årene har jobbet i reklamebransjen som produsent og rådgiver med spesielt fokus på digitale kanaler. Mediaforums daglige leder, Anette Isachsen, er også operativ i faggruppen.