Fem på pallen!
Se hvem som kan bli Norges Beste Medieselger!
Nærmere 60 nominasjoner kom inn da Norges Beste Medieselger 2025 ble utlyst – et rekordhøyt tall som vitner om et brennende engasjement og mange sterke kandidater i bransjen.
Den 23. oktober deles prisen ut for 8. gang under Mediedagen og Medieprisen 2025.
– Norges Beste Medieselger-prisen er en prestisjetung utmerkelse som anerkjenner og hedrer de mest fremragende mediesalgstalentene i bransjen. Prisen tildeles en person som utmerker seg gjennom enestående faglig kompetanse, evne til å forstå kundens marked, og styrke til å skape verdifulle og målrettede løsninger. Det handler ikke bare om å selge, men om å levere reell verdi til kundene og bidra til vekst for alle parter. Dette er uten tvil en av våre mest populære priser, som alltid skaper stor entusiasme og glede blant bransjefolk, forteller styreleder i Mediaforum, Masha Scekic.
Fjorårets vinner var Christian Hunstad (Viaplay).

2024-vinner var Christian Hunstad (Viaplay).
HVEM KAN BLI ÅRETS BESTE MEDIESELGER
Bak prisen står i år både Mediaforum og Mediebyråforeningen, og styremedlem i Mediaforum Martine Westvik er strålende fornøyd med årets juryering.
– I år mottok vi et rekordhøyt antall nominasjoner til Norges Beste Medieselger – nærmere 60 innsendelser. Nominasjonene var fordelt på 23 ulike selgere fra 13 forskjellige medier, og nivået på bidragene var imponerende høyt. Det gjorde juryens arbeid både krevende og inspirerende. Etter en grundig gjennomgang av alle navn og nominasjoner, og ikke minst gode diskusjoner på tvers av juryen, landet vi på fem svært verdige shortlist-kandidater og potensielle vinnere av Norges Beste Medieselger 2025, sier Martine Westvik, juryleder for prisen.
De nominerte representerer det beste av mediesalget i Norge – og den 23. oktober skal én av dem stå igjen som vinneren.
Dette er årets finalister:
Kathrine Røst Nilsen (SeenThis)
Maiken Kolle Riskild (JCDecaux)
Mats Stubbe Evensen (JCDecaux)
Haakon Gedde-Dahl (Snapchat)
Christian Hunstad (Viaplay Group)
Dette var årets jury:
Juryen ledes av Mediaforums styremedlem Martine Westvik (Aller), og består av:
Anne Brude (WPP Media)
Rikke Lund (OMD)
Silje Lyche (dentsu X)
Eskild Trulsen (iProspect)
Kjetil Joa (Publicis)
Mikkel Jørgensen (WAL)
Rebecka Killingstad (Re:Media)
Amalie Gjerdet (Phd)
Nina Karina Sørensen (Carat)
Margrete Hals Mo (Try)
Karen Santamaria (UM)
Silje Johansen (Initiative)
VINNERE AV NORGES BESTE MEDIESELGER GJENNOM TIDENE
Takk til våre sponsorer
