side-area-logo
FOREDRAGSHOLDERE MK2017
team image
Aris Theophilakis
Adm. Di.r Futatsu Industries
team image
Benja Stig Fagerland
prisbelønnet internasjonal foredragsholder, forfatter og høgskolelektor
team image
Christine Calvert
Tekstdoktor
team image
Christian Thune-Larsen
Avdelingsleder for TV og Radio i Kantar TNS
team image
David Shing
Digital Prophet i Oath
team image
Even Aas-Eng
Founder og CEO i Venture Factory
team image
Hanne Linbæk
Foredragsholder og coach for Ergo Ergo
team image
Inge Kampenes
Generalmajor og leder for Cyberforsvaret
Inge Kampenes er sjef Cyberforsvaret, og gjennom det ansvarlig for IKT, digitalisering og cybersikkerhet i Forsvaret. Han har bakgrunn som jagerflyver i Luftforsvaret. Han har hatt sjefs- og lederstillinger på alle nivåer i Luftforsvaret, samt plan og utviklingsfunksjoner i Luftforsvarsstaben og i Forsvarsdepartementet. I perioden før han ble tilsatt som sjef Cyberforsvaret satt han som ansvarlig for utviklingen av Forsvarssjefens fagmilitære råd som ble presentert i 2015, og langtidsplanlegging i Forsvarsdepartementet.
team image
Ingvild Moen og Olav Mellingsæter
Digitale rådgivere i Resonate
team image
Lasse Kokvik
Managing Director i Bauer Media
team image
Live McKay
Commercial Director i Universal Music
team image
Mai Bente Paulsen
Leder i PR byrået Something Good
team image
Maria Aas-Eng
Konsernsjef i RED
Paneldeltaker i ``Medietrender``
team image
Morten Aass
Adm.dir i MTG
Paneldeltaker i ``Medietrender``
team image
Nina Jensen
Generalsekretær i WWF
team image
Nils Petter Strømmen
Seniorkonsulent i Kantar TNS
Panelleder for ``Medietrender``
team image
Nye stemmer
team image
Ole Christian Apeland
Adm.dir i Apeland
team image
Paal Fure
Konsernsjef i Dentsu Aegis Network
team image
Salvador Baille
Daglig leder i rådgivningsfirma Intelis
Retail bransjen er i ferd med å bli tatt av den samme digitalisringstsunamien som avisbransjen opplevde for ti år siden og resten av mediebransjen opplever allerede nå. I USA er den digitale assistenten Alexa blitt en suveren suksess for Amazon. Walmart har alliert seg med Google for å kunne konkurrere. Nå kommer disse nye teknologiene til Europa, mens facebook åpner Marketplace i direkte konkurranse med de etablerte rubrikkaktørene. Vil varemerkene overleve når assistentene velger varene for oss? Hvilke implikasjoner har denne transformasjonen for reklamebransjen og hvordan vil mediene på alle overflater bli påvirket av en sånn utvikling?
team image
Siri Kristiansen
Konferansier
team image
Tihmon de Young
International keynote speaker
team image
Torgeir Waterhouse
Direktør for internett og nye medier i IKT-Norge
team image
Torry Pedersen
Sjef for Schibsted Medier
team image
Eimund og Vebjørn Sand
Kunstnerbrødre
team image
Vegard Kolbjørnsrud
Postdoktor ved Handelshøyskolen BI og seniorforsker i Accenture
team image
Wilfried Pimenta De Miranda
CEO of Alpha Venturi