side-area-logo

Prisen «Norges Beste Medieselger» skal henge høyt og bør tildeles den kandidat som tydelig skiller seg ut når det kommer til faglig kompetanse, evne til å sette seg inn i kundens marked, finne løsninger som skaper verdi, og evner å styre salgsprosessen fra idè til rapportering og evaluering.

NOMINERING
Alle kan nominere kandidater, det er kun juryen som får vite hvem som har nominert de ulike kandidatene, og all informasjon behandles konfidensielt av juryen. Juryen består av en representant fra hvert av mediebyråene.

Juryen består av:
Masha Scekic, PHD – juryleder
Hilde Veiteberg Landsgård, Carat
Andre Thorsen, Futatsu
Aurora Emilie Seierstad, IUM
Anette Kunst Wergeland , Mediacom
Gino Ismail, OMD
Trine Hviding, RED Media
Karoline Næss, Vizeum
Sindre Myhre, Starcom
Lene Kaasa, Zenith
Janne Mundal, Wavemaker
Fredrik Mowinckel, Mood Communication
Ida Bryhni, InSight
Jonny Svarliaunet, Mindshare

NOMINER DIN KANDIDAT, FYLL UT SKJEMA

Frist for innsendelse er tirsdag 8. oktober

Kandidatens navn

Kandidatens arbeidsgiver

Stilling

Mail

Vi ønsker at du svarer på disse 2 punktene for å få et best mulig bilde av kandidaten

1) Beskrivelse og argumenter hvorfor vedkommene bør bli Norges Beste Medieselger (maks 100 ord)

2) Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå. (maks 100 ord)

Ditt navn og firma

Mail

Mobil