side-area-logo

Norges Beste Medieselger 2019

Norges Beste Medieselger 2019

Martin Wenstad Janssen ble Norges Beste Medieselger 2019

Juryens begrunnelse:

 Denne prisen skal henge høyt og tildeles en kandidat som tydelig skiller seg ut hva gjelder faglig kompetanse, evne til å sette seg inn i kundenes marked, finne løsninger som skaper verdi og evner å styre salgsprosessen fra ide til rapportering.

Det er derfor en glede for oss å meddele at vi har funnet en vinner som dekker alle overnevnte kriterier, og kanskje mer enn det.

Årets vinner brenner for faget, bransjen og ikke minst kundene.  Personen er engasjert og dyktig selger, som evner å se de store linjene, tenke langsiktig og tør å utfordre enhver mottatt brief. Veloverveid innsikt og dokumentasjon inngår alltid i tilbudet og man kan alltid forvente innovative løsninger. Vedkommende beskrives av mange som empatisk relasjonsbygger som bygger tillit og ønsker dyptgående forståelse omkring kundenes utfordringer og KPIer.

Vedkommende var også på short list i fjor og det er med stor glede vi nå kan fortelle at vedkommende klatret helt til topps i år.

Vinneren av Norges Beste Medielselger 2019 er Strategisk Kundeansvarlig i Aller Media

Martin Wenstad Janssen

 

Årets finalister var:

  • Martin Wenstad Janssen, Strategisk konsernkundeansvarlig i Aller Media
  • Hanne Hafstad, Senior Account Manager i JCDecaux
  • Christel Schulz, KAM Nasjonalt i Capa Kinoreklame

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For andre året på rad delte Mediaforum i samarbeid med Mediebyråforeningen og Kampanje ut prisen «Norges Beste Medieselger».
Vi ønsker å løfte frem de medieselgerne som virkelig gjør en forskjell i arbeidet med mediebyråene og annonsørene.

Prisen Norges Beste Medieselger skal henge høyt og bør tildeles den kandidat som tydelig skiller seg ut når det kommer til faglig kompetanse, evne til å sette seg inn i kundens marked, finne løsninger som skaper verdi, og evner å styre salgsprosessen fra idè til rapportering og evaluering.

NOMINERING
Alle kan nominere kandidater, det er kun juryen som får vite hvem som har nominert de ulike kandidatene, og all informasjon behandles konfidensielt av juryen. Juryen består av en representant fra hvert av mediebyråene.

Disse 2 punktene må besvares på nomineringen for å få et totalinntrykk av kandidaten
1)  Beskrivelse av kandidaten og argumenter hvorfor vedkommende bør bli kåret til Norges Beste Medieselger.
2) Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå.

_______________________________________________________________________________

Juryen består av:
Masha Scekic, PHD – juryleder
Hilde Veiteberg Landsgård, Carat
Andre Thorsen, Futatsu
Aurora Emilie Seierstad, IUM
Anette Kunst Wergeland , Mediacom
Gino Ismail, OMD
Trine Hviding, RED Media
Karoline Næss, Vizeum
Sindre Myhre, Starcom
Lene Kaasa, Zenith
Janne Mundal, Wavemaker
Ida Bryhni, InSight
Frededrik Mowinkel, Mood Communication
Jonny Svarliaunet, Mindshare

____________________________________________________________________________

 

Comments
Leave a reply