side-area-logo

Norges Beste Medieselger 2019

Norges Beste Medieselger 2019

Mediaforum skal også i år dele ut prisen “Norges beste medieselger” i samarbeid med Mediebyråforeningen og Kampanje.
Vi ønsker å løfte frem de medieselgerne som virkelig gjør en forskjell i arbeidet med mediebyråene og annonsørene.

Dersom vi ser på tvers av alle kanaler og medier – hvem fortjener tittelen Norges Beste Medieselger?

Dette er en årlig pris med åpen nominasjon, hvor alle nominasjoner blir vurdert av en jury bestående av èn representant fra hvert av mediebyråene, og som til slutt kårer en verdig vinner som får tittelen Norges Beste Medieselger.

Prisen «Norges Beste Medieselger» skal henge høyt og bør tildeles den kandidat som tydelig skiller seg ut når det kommer til faglig kompetanse, evne til å sette seg inn i kundens marked, finne løsninger som skaper verdi, og evner å styre salgsprosessen fra idè til rapportering og evaluering.

Prisen deles ut under Mediekonferansen på Norefjell torsdag 24. oktober.

_________________________________________________________________________________________

NOMINERING

Alle kan nominere kandidater, det er kun juryen som får vite hvem som har nominert de ulike kandidatene, og all informasjon behandles konfidensielt av juryen. Juryen består av en representant fra hvert av mediebyråene.

Nominering sendes inn skriftlig via skjema og skal inneholde følgende:
Info om kandidaten; Navn, arbeidsgiver, stilltingstittel, mail og mobilnr.

Disse 2 punktene vil vi gjerne ha utdypet for å få et totalinntrykk av kandidaten (maks 100 ord pr. punkt)
1)  Beskrivelse av kandidaten og argumenter hvorfor vedkommende bør bli kåret til Norges Beste Medieselger.
2) Hva gjør selgeren i sitt daglige arbeid som skiller seg fra andre selgere? Gi gjerne et godt eksempel på hvordan selgeren har gått langt for å levere til kunde og mediebyrå.

_________________________________________________________________________________________

Juryen består av:
Masha Scekic, PHD – juryleder
Hilde Veiteberg Landsgård, Carat
Andre Thorsen, Futatsu
Aurora Emilie Seierstad, IUM
Anette Kunst Wergeland , Mediacom
Gino Ismail, OMD
Trine Hviding, RED Media
Karoline Næss, Vizeum
Sindre Myhre, Starcom
Lene Kaasa, Zenith
Wavemaker
Insight
Mindshare
Mood Communication

____________________________________________________________________________

Frist for innsendelse er tirsdag 8. oktober

 

 

Comments
Leave a reply