side-area-logo

Annonsørprisen 2019

Annonsørprisen 2019

Mediaforums Annonsørpris er en hederspris hvor hensikten er å hedre en annonsør, som har bidratt til at mediefaget videreutvikles.

Det kan være seg gjennom å være inviterende, inkluderende, nytenkende, modig og/eller fremtidsrettet.
En annonsør som har vist vilje og evne til å kjøpe annerledes og inspirert til innovasjon av våre fag i markedsføringen av sine produkter.

Nominasjon
Det er kun Mediaforums medlemmer som kan nominerer til Mediaforums Annonsørpris. Det er lov å nominere flere kandidater.
Case som er innlevert til Medieprisen 2019 blir automatisk nominert til Annonsørprisen.

Kriterier
Disse punktene bør besvares:
1. Profesjonalitet
2. Innovativ utnyttelse
3. Kunnskapsområder

Juryen består av juryleder, styreleder og juryledere fra Medieprisen:
Tonje Gjerstad, juryleder
Pål Listuen (Pollstat) styreleder
Sverre Vinje (Carat)
Sten Bråthen (Mediacom)
Lena Sarseth (OMD)
Jo-Øystein Slindre (JCDeaux)

Prisen deles ut under Mediekonferansen på Norefjell 25. oktober.

_____________________________________________________________________________________________________

Du kan nominere din kandidat som fortjener Annonsørprisen – Fyll ut skjema med forslag på kandidat!
Frist for innsendelse er torsdag 10. oktober.

Kandidat/Firma

Navn på kontaktperson

Mobil

Mail

Begrunnelse av kriteriene

Ditt navn og firma

Mail

Mobil

 

Tidligere Annonsørpris vinnere:

2018: ORKLA

2017: TELENOR

Comments
Leave a reply