side-area-logo

Nye stemmer 2017

Nye stemmer 2017

Nye stemmer 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Under Mediekonferansen i Strømstad i 2017 var det  Maren Aas Nakken og Anette Rasmussen som ble valgtr ut som NYE STEMMER

«Nye stemmer» ønsker å hente frem hittil ukjente talenter innenfor markedsføring, teknologi og kommunikasjon. Mennesker med faglig substans og formidlingsevner – enten skriftlig eller muntlig – som ikke har fått den oppmerksomheten og det publikummet de fortjener.
Mediebransjen har aldri vært mer sammensatt. Mennesker med vidt forskjellige bakgrunner og fra ulike fagfelt samles daglig for å finne mulighetene som oppstår når behov for rask omstilling møter mulighetene som gis av ny teknologi. Kunnskapen disse sitter på deles i ulike faglige forum, men stemmene som trekkes frem tenderer til å alltid være de samme. Selvfølgelig er det en grunn til at vi ofte hører de samme menneskene – de er gode på det de gjør.
Men er det en like god grunn til at de andre ikke blir valgt? Eller handler det vel så mye om gamle nettverk og vaner hos arrangørene og overdreven beskjedenhet hos potensielle, nye kandidater? Dette vil vi gjøre noe med ved å gi rom for nye stemmer som kan bidra til å utfordre, underholde og gjøre oss litt klokere.

 

Maren Aas Nakken, Head of Sales i Splay
«Et glimt inn i Youtube-verden» Vi får en sniktitt inn i de unges verden. Hvem er heltene, og hva bør vi som jobber med markedsføring tenke på når vi skal nå unge målgrupper?

Anette Rasmussen,  Innholdsmarkedsfører fra dyson.drager
“Ikke bli tørr bak øra” Hvordan kan du utnytte kraften i de unge på din arbeidsplass?

Comments
Leave a reply