side-area-logo

Hedersprisen 2011

Hedersprisen 2011

Kampanje mottok Hedersprisen 2011

 

Kampanje ble tildelt den gjeve Hedersprisen for 2011. Tildelingen skjedde under festmiddagen på Fagkonferansen i Strømstad.

Juryens begrunnelse;

Årets vinner kjenner alle……….. og alle kjenner Årets vinner. Årets vinner har en kultur for å invitere bransjen inn på sin arena.
Vedkommende setter seg selv beskjedent i bakgrunnen, og lar gjerne andre fremme sin kompetanse.
Vedkommende har tilpasset  seg svært godt den nye medievirkeligheten.

Har veldig mange venner på Facebook og det er ikke mange her som ikke er venn med Årets vinner.

Oppfattes av de fleste som sterk i den faglige formidlingen og favner over hele medie- og kommunikasjonsbransjen. Har vært med på  å høyne debatten og ikke minst den faglig oppdateringen til bransjen.

Det har skjedd en endring som styrker debattene i vår bransje med mer innsikt og spennende artikler og god presentasjon er noe Juryen verdsetter.

Har i de siste årene hatt en svært aktiv rolle i vår bransje, har våget samt satset og satt seg utenfor de store medieaktørene.

Det er ingen tvil om at det er gjort en formidabel jobb med stor entusiasme, pågangsmot og formidlingsevne.

De setter den daglige agenda, skaper debatt og er med på de fleste møteplasser til bransjen.

Vinnerne har klart å innta en veldig tydelig posisjon i de siste årene, er førstevalget for de fleste når gjelder å holde seg oppdatert på medie- kommunikasjons bransjen Veldig mange likes på Facebook over 9000 De var modige i 2009 tok utfordring.

De har vunnet også designpris og mediepriser for beste forside og Fagpressen markedspris.

Det bør nå være ingen tvil nå – Kampanje er vinneren av Årets Hederspris.


Juryen bestod av:
Gretha Nicolaysen, juryleder
Helle Thorkildsen, Aegis Media Norge as (fjorårets vinner)
Lars A. Kvæstad, Kulør AS
Nina Hølke, Confetti

Comments
Leave a reply