side-area-logo

Program Mediekonferansen 2017

Program Mediekonferansen 2017


MEDIEKONFERANSEN 2017

19.-21. oktober på Strömstad Spa Hotell, link til hotellet

PÅMELDING – klikk her

DELTAKERLISTEN – klikk her

FOREDRAGSHOLDERE – les mer

PROGRAM

TORSDAG 19. OKTOBER

10:00 – 11:30       Foredrag og forkurs (inkl. i deltakerprisen) – Ønsker du å delta klikk her

Foredrag v/ Christine Calvert  “Gjennomslagskraft fra første sekund”
Hva skaper et førsteinntrykk? Hva kan vi påvirke, hva må vi leve med? På Mediekonferansen kommer Christine Calvert, Norges eneste tekstdoktor, til oss for å dele funn om førsteinntrykk fra sin masteroppgave. Vi kan love deg noen overraskende funn.  

     

Forkurs v/ Christian Thune-Larsen, avdelingsleder for TV og Radio i Kantar Media
Fra 1. januar 2018 får Norge en helt ny måling for TV og Online Video. Kantar Media gir et innblikk i hvordan målingen vil gjennomføres og hvilke nye analysemuligheter det vil gi markedet.

11:30-12:30             Lunsj og innsjekk

______________________________________________________________________________________

12.45- 13.00             Åpning av Mediekonferansen 2017

Kent Jordet, Accenture, leder av Mediekonferansen 2017 og Pål Listuen, Pollstat, styreleder i Mediaforum

Siri Kristiansen – Årets konferansier

13:00-14:30

Deb Archambault, Senior Integrated Producer og Elizabeth Wilson, creative leader, McCann New York
“Hvordan kunst og kommersialisme, kjønn og kommunikasjon kan skape medieomtale – verden over”

Salvador Baille, daglig leder i konsulentfirmaet Intelis
Digitale assistenter – Medienes tredje apokalypse”

medieprisenPresentasjon av finalistene i kategori: Mediekanal

Vegard Kolbjørnsrud, postdoktor ved Handelshøyskolen BI og seniorforsker i Accenture
Kunstig intelligens og lederens nye jobb”

14:30-15:00              Pause

______________________________________________________________________________________

15:00-16:30   

Inge Kampenes, sjef for Cyberforsvaret
“Cyberforsvaret – digitale trusler og militære tiltak”

medieprisenPresentasjon av finalistene i kategori: Mediekampanje

Panelsamtale – Radio

Panelleder
Ole Jørgen Torvmark, daglig leder i Digitalradio

Innledning:
Salve Jortveit, Seniorrådgiver i Kantar Media

Panelet:
Harald Eide-Fredriksen, Medie-og forhandlingsdirektør i Dentsu Aegis, Jon Branæs, Radiosjef i NRK, Kenneth Andresen, Direktør i P4-gruppen og Lasse Kokvik, Managing Director i Bauer Media

 

David Shing, Oath, keynote speaker

______________________________________________________________________________________

16:30-18:00              AFTER CONFERENCE i hotspot

20:00-22:00            “WESTERN BUFFET” serveres i restauranten

22:00 – 02:00            GET TOGETHER PARTY med tema “VILLE VESTEN”

Antrekk; Har du lyst å kle deg ut som cowboy, indianer, sheriff er det lov men ingen tvang. Du kan også gjøre det enkelt med jeans, skjorte og et skjerf/hatt.

______________________________________________________________________________________

FREDAG 20. OKTOBER

09.30-11:00

Nina Jensen, generalsekretær i WWF – Verdens naturfond (foto: Ivan Tostrup)

Torgeir Waterhouse, direktør for internett og nye medier i IKT-Norge

medieprisenPresentasjon av finalistene i kategori: Mediekreativitet

Ingvild Moen/Olav Mellingsæter, digitale rådgivere i Resonate
“Tro, håp, kjærlighet – og data. Og størst av alt er…?”

11:00-11:30              PAUSE i hotspot

______________________________________________________________________________________

11:30 – 13:00    

  “Nye stemmer”
Maren Aas Nakken
, Head of Sales i Splay
«Et glimt inn i Youtube-verden» Vi får en sniktitt inn i de unges verden. Hvem er heltene, og hva bør vi som jobber med markedsføring tenke på når vi skal nå unge målgrupper?

Anette Rasmussen,  Innholdsmarkedsfører fra dyson.drager
“Ikke bli tørr bak øra” Hvordan kan du utnytte kraften i de unge på din arbeidsplass?

Paal Fure, konsernsjef i Densu
“N
ye maktstrukturer med nye marketingmonopol og endrede forbrukerholdninger”

medieprisen Presentasjon av finalistene i kategori: Mediestrategi

Panelsamtale“Medietrender – hvor ligger makta nå?”

Panelleder- Nils Petter Strømmen, Kantar Media

Panelet:
Aris Theophilakis, Adm.dir i Futatsu, Maria Aas-Eng, Konsernsjef i RED, Morten Aas, Adm.dir MTG og Ole Christian Apeland, Adm.dir i Apeland

13:00-14:00              LUNSJ

______________________________________________________________________________________

14:00-15:30       SPLIT SESSION – foregår samtidig i 2 saler

TID AMERIA  PANDALUS
14:00-14:25  
Torry Pedersen, 
Leder Schibsted Medier og Even Aas-Eng, CEO Venture Factory

Live McKay
, Commercial Director i Universal Music
14:30-14:55  
Hanne Linbæk, foredagsholder for Ergo Ego
“Boss eller buddy- Knekk kommunikasjonskoden med Hanne Lindbæk”

Wilfried Pimenta De Miranda,
business development manager Alpha Venturi AS
15:00-15:25
Benja Stig Fagerland, foredragsholder, forfatter og høgskolelektor

Mai Bente Paulsen,
leder i PR byrået Something Good

15:30-15:45              PAUSE i hotspot

______________________________________________________________________________________

15:45-17:00

Tihmon de Young, international keynote speaker

Eimund og Vebjørn Sand – Kunstnere “Hvem har makt? – En samtale om makt og kunst “

17:00                             Avslutning av fagprogrammet Dag 2

______________________________________________________________________________________

19:00-20:00              APERITIFF i hotspot

20:00-23:00             AWARD DINNER m/utdeling av Mediepriser, Annonsørprisen og Hedersprisen

23:00-03:00             AFTER PARTY m/underholdning av Need Music og DJ

Mediekonferansen 2015

LØRDAG 29. OKTOBER

07:00-11:00             Frokost

12:00                          Utsjekk og avreise til Oslo

Takk til våre sponsorer:

Comments
Leave a reply