side-area-logo

Medieprisen 2017

Medieprisen 2017

Juryledere i 2017
F.V  – Beathe Stangeland Eide, Telenor (Jurygeneral)  – Anna Gilpin, Posten Norge (Mediekreativitet) – Marie-Louise Alvær, PHD (Mediekanal) – Sverre Vinje, Carat (Mediestrategi ) – Sten Bråthen, MediaCom (Mediekampanje)

 

Hensikten med Mediaforums Mediepris
er å hylle de beste mediejobbene, – de kampanjene som oppnår resultater og mål og der det er samsvar mellom strategi og måloppnåelse. Og ikke miste hylle de kampanjer som tar i bruk mediene på en innovativ måte.

Årets mediepriser deles ut på Mediekonferansen i Strømstad 19.-21. oktober og også i år er det Beathe Stangeland Eide i Telenor, som har det overordnede ansvaret for årets juryer. Nytt av året er at hun har med seg hele fire juryledere.

– I år har vi en helt ny kategori, dette er i likhet med «Mediekanal» kategorien en kategori for mediene. Det har vært spennende å følge etableringen av «Mediekanal», men vi har sett at denne kategorien som handler om best bruk av en enkelt kanal, ikke favner helheten i de spennende kampanjene som mediene i dag jobber frem for sine kunder. Det er mange gode løsninger som går på tvers av kanaler og det er disse jobbene som nyheten «Mediekampanje» vil hedre, uttaler jurygeneral Beathe Stangeland Eide.

 

Last ned pdf dokumentet her: Pre-kvalifisering Medieprisen 2017

 

Søker jurymedlemmer
Årets juryledere er en erfaren og kompetent gjeng, kjent for mange i bransjen.
Mediestrategi ­ledes av Sverre Vinje (Carat), Mediekreativitet ledes av Anna Gilpin (Posten Norge), kategori Mediekanal ledes av Marie-Louise Alvær (PHD) og ­den helt nye kategorien Mediekampanje ledes av Sten Bråthen (MediaCom).

– Kort oppsummert kan vi si at Mediestrategi handler om den beste strategien, Mediekreativitet handler om gode og innovative medieideer, Mediekampanje om best bruk av mediets kanaler i flertall og mediekanal handler om best bruk av en enkeltstående kanal. Formålet med Mediaforums Mediepris er en hyllest til alt det gode mediehåndverket som gjøres i Norge. De beste jobbene skal ikke bare hylles, men skal også bidra til læring og inspirasjon sier Stangeland Eide.

Mediaforum søker etter deg som vil sitte i juryen til Medieprisen 2017 – klikk her for søkeskjema
Nå har du muligheten til å være med å kåre årets aller beste cases! Har du lyst til å bidra blir vi skikkelig glade for en søknad fra deg

Søknadsfrist torsdag 1. juni

Vi ønsker oss engasjerte folk fra bransjen til disse juryene:
– Mediestrategi
– Mediekreativitet
– Mediekanal
– Mediekampanje

Innhold i søknaden: Noen ord om deg selv og hvorfor akkurat du ønsker å sitte i en jury.
Ønsker du å engasjere deg i årets juryarbeid? Klikk her

Comments
Leave a reply