side-area-logo

Purple People Award – Årets medieselger 2016

Purple People Award – Årets medieselger 2016

Purple People Award – Årets medieselger 2016 skal kåres

Juryen har gjennomgått årets nominasjoner og kommet frem til en shortlist over kandidatene som kan motta årets Purple People Award. De er:

  • Trånn Ciekals, Salgssjef i Strossle
  • Sofia Helling, KAM i PlayAd
  • Josephine Messa, KAM Programmatic i Aller Media
  • Henrik Klouman, Senior Sales Executive i Clear Channel
  • Christopher Fløysand Olsen, Radiorådgiver i P4

Nye talenter

I år bidro alle deler av bransjen med nominasjoner, fra annonsører og mediebyråer, til teknologileverandører og mediene selv. Nominasjonene inkluderte en rekke nye talenter i mediene. Dette synes juryen er positivt, og flere av disse har kommet seg inn på shortlist i år. De nominerte jobber i en rekke forskjellige medier, gledelig nok også i medier som ikke tidligere har gjort seg gjeldende på listen.

Innsendte nominasjoner omfattet alle kanaler og en rekke gode medieselgere.

Kriteriene for tildeling av prisen har fokus på medieselgerens kreativitet, fleksibilitet og evnen til å se helheten. Se alt den beste medieselgeren må levere på her.

Vinneren kåres og prisen deles ut på Mediaforums faglige og sosiale samling.
Tirsdag 24. januar 2017 kl. 17.00-23.00
Ballroom, Nedre Vollgate 11, Oslo

Program og påmelding klikk her

Juryen har i år bestått av:

  • Tomas G. Tomasi, Digital Director, Mindshare (juryleder)
  • Didrik Rasmussen, Client Account Manager, Maxus
  • Linda Gribbestad Stene, Head of Offline, MediaCom
  • Fredrik Enersen, Head of Programmatic Buying, Mindshare
  • Anne-Grethe Habberstad, Account Director, MEC
  • Glenn Engebretsen, Broadcast Director, GroupM

 

Comments
Leave a reply